فروش روتر سیسکو 3845 ( Cisco ISR 3845 )

روتر سیسکو    cisco router ISR 3845 – 3845

فروش روتر سیسکو 3845 (Cisco ISR 3845 ) :

روتر سیسکو 3845

یکی از قویترین روتر های سیسکو نسل گذشته ISR که با توجه به قدرت بالا و قابلیت استفاده از ماژول های مختلف برای مسیریابی در شبکه های بسبتا بزرگ بسیار مناسب و مقرون میباشد که همکنون توسط مدل 3945 که دارای پردازنده Dual Core و اینترفیس های بیشتر و همچنین قابلیت وسیع تر در پشتیبانی از ماژول ها جایگزین گردیده است .

روتر سیسکو 3845 قابلیت پشتیبانی از آخرین ورژن IOS که همان 15 میباشد را داراست و در عمل مناسب برای روتینگ ترافیک 100-200 مگابیت بسته به استراکچر های پیاده شده روی آن و همچنین تعداد پکت های ورودی و خروجی میباشد .

شرکت سیسکو از این سری از روتر ها با نام ISR یاد میکند که بیانگر قابلیت های مختلف این روتر در زمینه های مختلف و انواع سرویس ها و قابلیت ها در یک باکس Voice – Video – Data است . در نگاه دیگر ، روتر های سری ISR و پرچمدار آن یعنی روتر سیسکو 3845 ، قابلیت پشتیبانی از انواع سرویس های Data نظیر انواع Routing Protocol ها , امکانات امنیتی حرفه ای Advanced Security – امکانات تضمین کیفیت سرویس QOS و سرویس های لایه 7 و مانیتورینگ مثل NABR و Flow Control – IP Accounting ، امکانات تانلینگ با قابلیت رمز نگاری IPSec – امکان سرویس دهی به عنوان RAS با کلاینت های Cisco AnyConnect – امکانات بهره برداری از ماژول های مختلف data برای ارتباطات SONET – ATM – Frame Relay – Ethernet – امکانات Mobility و ماژول های وایرلس و G dot برای ارتباطات xDsl  و پشتیبانی از انواع ماژول های سویچینگ . همچنین سرویس های VOICE ، قابلیت پشتیبانی از انواع ماژول های آنالوگ و دیجیتال E1-T1 برای مقاصد Voice و همچنین امکان پیاده سازی CME و ماژول Unity و پشتیبانی از تعداد بالایی از IP Phone  ، امکان پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از سرویس های Live و Stream با حساسیت بالا نظیر انواع Voice – Video Conference ،،  که تمامی این امکانات و قابلیت ها به شکل رده بندی شده و با محدودیت های مربوط به سری و مدل روتر ، در تمامی مدل های ISR سیسکو وجود داشته ک باعث میشود این دستگاه یک ابر روتر همه فن حریف Multi Skill که قابلیت کارکرد در 7 لایه شبکه و انواع ماموریت ها را دارد ، به شمار آید .

با توجه به End of Sale شدن این محصول و قیمت بالای NEW این روتر و احتمال عرضه محصول RF به عنوان New Org پیشنهاد ما خرید دستگاه استوک با گارانتی یکساله و یک سوم قیمت دستگاه new org  است .

روتر سیسکو 3845 دارای 2 پورت گیگابیت اترنت

روترسیسکو 3845 دارای 1 پورت فیبر نوری SFP

روتر سیسکو 3845 دارای 2 پاور ساپلای

روتر سیسکو 3845 دارای 1 گیگابایت حافظه رم

روتر سیسکو 3845 دارای 128 مگابایت حافظه فلش

روتر سیسکو 3845 دارای 4 درگاه  توسعه  NMX,NM

روتر سیسکو 3845 دارای 4 درگاه HWIC

روتر سیسکو 3845 دارای 2 اسلات PVDM

روتر سیسکو 3845 دارای 2 اسلات AIM

روتر سیسکو 3845 دارای قابلیت پشتیبانی از 720 تلفن آی پی

روتر سیسکو 3845 دارای قابلیت پشتیبانی از Cisco Call Manager Express

میباشد . که این روترسیسکو را مناسب برای سرویس های روتینگ ، VOIP ، شبکه های خصوصی و … مینماید .

ضمنا دستگاه های ارائه شده از لحاظ کارکرد و وضع ظاهری بسیار مناسب بوده و از نظر قیمت نیز دارای یک سوم قیمت مدل NEW هستند که جهت مصارف شرکت ها و ISP ها که ملزم به خرید تجهیزات NEW هستند ، بسیار مقرون به صرفه میباشد .

روتر سیسکو 3845 قابلیت پشتیبانی از انواع ماژول های  ATM نظیر : 

NM-1A-OC3-POM

NM-1A-T3/E3

و ISDN Serial Wan – Channelized E1/T1 ISDN PRO جهت مصارف انتقال DATA و Lease Line

ماژول های متنوع Ethernet Switch که امکان افزایش تعداد پورت ها ی لایه 2/3 با سرعت 10/100/1000 را میدهد ، نظیر :

SM-ES2-16-P

SM-ES2-24-P

SM-D-ES3G-48-P

NM-16ESW-1GIG

سیسکو 3845 اترنت سوئیچ ماژول

روتر سیسکو 3845 همچنین قادر به پشتیبانی از طیف وسیعی از ماژول ها و VIC – HWIC های Voice – Fax – Analog – Digital برای استفاده به عنوان VOICE Gatewat و همچنین UCE – Cisco Call Manager Express  ، برای مثال NM HDV2-E1 جهت اتصال خطوط E1 Pri که به شکل خطوط 4 یا 5 شماره ای در ایران وجود دارد .

از دیگر قابلت های بسیار مهم روتر سیسکو 3845 ، پشتیبانی از سری ماژول های UCS-E  ، یا همام Intgrated Blad Server می توان اشاره کرد . این سری از ماژول های دارای CPU – Ram – HDD جهت تصب انواع سیستم عامل ها و حتی مجازی سازی VmWare به شکل Inline با روتر طراحی گردیده است .

سیسکو ucs e

 با توجه به پایان یافتن تولید روتر سیسکو 3845 ، برخی از افراد و فروشنده های غیر حرفه ای اقدام به فروش دستگاه های Like New و RF به صورت Re Pack شده به عنوان New Org به قیمتی گزاف مینمایند ، که توصیه میشود ، در خرید این نوع دستگاه ها ، دقت لازم را به عمل آورید و ترجیحا ، اقدام به خرید روتر Used با یکسال گارانتی و شرایط مناسب و کارکرد کم و قیمت بسیار مناسب ( کمتر از 6 ) نمائید . ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ، سری جدید 3945 ISR G2 ، فارغ از امکانات بیشتر و قدرت پردازشی بالاتر ، برای استفاده از IOS های حرفه ای نظیر Advance Enterprise و یا Advance Security ، حتما نیاز به خرید لایسنس و Activation Key را داشته که هرچند این امر در ایران نیز میسر است ، اما قیمت تمام شده محصول زا بسیار بالا میبرد ، لذا در صورتی که نیاز به آن میزان قدرت و امکانات ندارید ، خرید روتر 3845 بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود .

جهت مشاوره فنی رایگان و اطلاع از قیمت فروش روتر سیسکو 3845 و تجهیزات سیسکو تماس بگیرید :

66381600 021 – 1308444 0912

  • Wire-speed performance for concurrent services such as security and voice, and advanced services at full T3/E3 rates
  • Enhanced investment protection through increased performance and modularity
  • Enhanced investment protection through increased modularity
  • Increased density through High-Speed WAN Interface Card Slots (four)
  • Enhanced Network Module Slot
  • Support for over 90 existing and new modules
  • Support for majority of existing AIMs, NMs, WICs, VWICs, and VICs
  • Integrated GE ports with copper and fiber support
  • Optional Layer 2 switching support with Power over Ethernet (PoE) (as an option) , supports the 36-port Cisco EtherSwitch module (NMD-36ESW)
  • Security
    • On-board encryption
    • Support of up to 2500 VPN tunnels with the AIM-HPII-PLUS Module
    • Antivirus defense support through Network Admission Control (NAC)
    • Intrusion Prevention as well as stateful Cisco IOS Firewall support and many more essential security features
  • Voice
    • Analog and digital voice call support
    • Optional voice mail support
    • Optional support for Cisco CallManager Express for local call processing in stand alone business for up to 240 IP Phones
    • Optional support for Survivable Remote Site Telephony support for local call processing in small enterprise branch offices for up to 720 IP phones

One thought on “فروش روتر سیسکو 3845 ( Cisco ISR 3845 )

  1. بازتاب: معرفی سوئیچ سیسکو کاتالیست 2960S | مرکز آموزش یوسرور - هاست اشتراکی - سرور مجای با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *