سیسکو packet tracer

دریافت سیسکو Packet Tracer

دانلود سیسکو Packet Tracer

دانلود سیسکو Packet Tracer

دریافت سیسکو Packet Tracer

دریافت شبیه ساز سیسکو پکت تریسر

سیسکو Packet Tracer شبیه ساز اختصاصی سیسکو ، جهت امور آموزشی Cisco Academy و افرادی که علاقه مند به یادگیری سیسکو هستند لیکن دسترسی به دیوایس های گران قیمت سیسکو ، نظیر روتر های سیسکو و سوئیچ ها و فایروال های ASA و .. ندارند ،، یا در مواردی ، مدیران شبکه ، شمائی از شبکه زیر بار خود را در یک شبیه ساز ” Simulator ” ، مثل Cisco Packet Tracer پیاده سازی کرده ، و هر تغییر و بهینه سازی را ، قبل از تغییر در شبکه زنده ، بر روی شبیه ساز Cisco Packet Tracer اعمال و نتیجه را در یک محیط امن نظاره میکنند و پس از انواع تست ها ، آنرا در شبکه اصلی اعمال مینمایند .

سیسکو Packet Tracer یکی از اصلی ترین ابزار ها ، برای افرادیست که در تلاش برای دریافت مدارک سیسکو ، نظیر CCNA – CCNPCCIE , … هستند ، میباشد ،، چنانکه این افراد ملزم به ساعت ها تمرین عملی با دستگاه های سیسکو در محیط IOS ،، هستند ،، تا بتوانند توانایی های لازم عملی را در کانفیگ و راه اندازی دیوایس های سیسکو بدست آورند .

سیسکو Packet Tracer یکی از آسانترین شبیه سازهای شبکه های مبتنی بر سیسکو ست ،، شما میتوانید با نصب آن بر روی کامپیوتر شخصی خود ، سخت ترین استراکچر ها را به صورت Live پیاده سازی کرده و عملکرد یک شبکه بزرگ متشکل از انواع تکنولوژی های ارتباطی و انواع پروتکل های روتینگ و سوئیچینگ فعال را بررسی و نظاره کنید ،، در واقع بهترین راه برای بدست آوردن مهارت های لازم در سیسکو آکادمی ،، مطالعه و سپس تمرین تمرین و تمرین است .

صد البته ، هیچ چیز جای دیوایس حقیقی سیسکو رو نخواهد گرفت ،،، از دید اینجانب ،،، هیچ گاه تجربه کارکردن با یک سوئیچ سیسکو 3550 و یا روتر 2611 سیسکو همانند بهترین شبیه ساز ها نظیر سیسکو پکت تریسر نخواهد بود ، در واقع چلنج فیزیکی با یک دیوایس سیسکو ،، شنیدن صدای آن ،، دیدن حالت های مختلف LED های روی آن ،، استفاده از پورت ها و شکاف های توسعه و … خود بخش مهمی از آموزش است ،، شاید روزی برای انجام یک کار به یک سازمان مراجعه کنید ،، و مثلا قرار باشد یک روتر 3945 سیسکو را کانفیگ کنید ،، و آنگاه میبینید که در نگاه اول ، روتر سیسکو 3945 را نمی توانید بین روتر ها و سوئیچ های دیگر در رک تشخیص دهید ،، در حالی که بارها در شبیه ساز از آن استفاده کرده اید :دی !

در هر حال ، با وجود مزایای شبیه ساز Cisco Packet Tracer ، به همه دوستانی که در تلاش برای طی مدارج علمی در رشته سیسکو و شبکه هستند ، به شدت توصیه میشود که یک لابراتوار جمع و جور ، در حد حداقل های نیاز خود برای آموزش ، دست و پا کنید ،، برای مثال دانشجوهایی که برای CCNA مطالعه میکنند ، میتوانند با یک روتر سیسکو 2611 و یک سوئیچ سیسکو 2950 شروع کنند که جمع این دو دیوایس سیسکو را میتوان با قیمتی ناچیز تهیه کرد و آنگاه تجربه و کیفیت آموزش شما ، فطعا دوچندان خواهد شد .

افرادی که برای مدارک بالاتر ، مثل CCNP و CCIE مطالعه میکنند ، میتوانند با چند روتر سری 2600 سیسکو و چند روتر سیسکو 1841 و سوئیچ های کاتالیست 3560 و حتی سیسکو 3750 شروع کنند . البته تهیه لابراتوار برای مدارک امنیت نظیر CCSP و مدارک VOICE سیسکو CCVP و وایرلس نیازمند صرف هزینه های بسیار بالاتری خواهد بود ، چراکه فایروال های سری ASA سیسکو ، حتی دست دوم ، رقم بالایی را طلب میکند و یا تهیه IPPhone های سری 7900 و یا یک VOICE Gateway به همراه ماژول ها و PVDM ها ،، باعث سر به فلک کشیدن هزینه ها خواهد شد ، لیکن راه دیگری برای تجربه کارکرد یک سیستم VOIP ، جز در اختیار داشتن دستگاه های واقعی ، چه خرید چه اجاره رک ، وجود ندارد . اما نگران نباشید ، با انجام اولین پروژه ، تمامی هزینه های آموزشی جبران خواهد شد 😉

جهت دریافت شبیه ساز سیسکو Packet Tracer ورژن 7.3.1 ، اینجا کلیک کنید : Cisco Packet Tracer 7.3.1

بهتر است در سایت netacad.com یک اکانت برای خود بسازید ، که البته متاسفانه به دلیل تحریم های مذبوحانه،  باید از خلاقیت خود استفاده کنید …

وفقک الله

 

3 thoughts on “دریافت سیسکو Packet Tracer

  1. پاپكياده

    سلام و خسته نباشيد
    فايل پي دي اف آموزش پكت تريسر دانلود نميشود. لطفأ پيگيري نماييد.
    در صورت امكان لطفا فايل پي دي اف آموزش پكت تريسر را براي من ايميل نماييد.
    با تشكر از سايت خوبتون

  2. مصطفی

    سلام
    من پروژه دانشجویم ساخت یه مدیا کانورتور سیم مسی به فیبر نوری بود
    الان خودم یه ماژول فیبر نوری هشت بیتی طراحی کردم که سرعتش تقریبا برابر 100 مگابیت بر ثانیه است و تو عمل هم تست کردم و جواب داد و چون خودم طراحش هستم می تونم اینو تا یه 1 گیگ بالا ببرم؛حالا سوال من اینه که این دستگاه رو اگه تعداد بزنم تو بازار جایی داره؟ با توجه به اینکه ماژول های آماده خارجی هم ظاهر بهتری دارند هم اینترفیس بهتری و هم… مرا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *